Avaliações de Pauls Eethuis Koog aan de Zaan
Avaliações recentes
Sandra
Was weer goed, en echt goed warm...
Ellen Habers
Taco
Hele snelle bezorging bijna een half uur eerder dan aangegeven dat is wel eens anders geweest. Eten was weer zoals het altijd is lekker !!
Klaassen
J.c Mulder
Bestelling en aflevering was perfect een hele vriendelijke jongeman kwam mijn bestelling afleveren. mag van mij heel goed beloond worden houd hem in ere.
Ellen Habers
Vers
Max
C
Nathasja
Altijd lekker en het eten is altijd goed warm!!
Willemse
Roti kipfilet. Zat heel erg weinig kipfilet in helaas. Maar verder prima. Bara was weer ouderwets lekker!
Ellen Habers-Geerlings
Monique
Top !
M. Kniest
Super
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
stenneken
Was en heerlijk en bezorging prima op tijd.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Willem van Dongen
Perfect op tijd en zoals altijd erg lekker eten!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Linda
Wat een aardige bezorger daar kunnen meerdere bezorgers wat van opsteken
Cencio
Altijd top
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Petra
I had a lovely dinner yesterday and even enough left over for my lunch today.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ellen
Yvette
Heerlijk eten en vlotte bezorging
Theo Koot
Jolanda
Zalig! Zoals altijd!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Evert Clijnk
Het was weer heerlijk 🤤
Hisham
Van den broek
Gert
Via de website besteld. Dat gaat redelijk eenvoudig hoewel het jammer is dat je bij het volgen van de menu bestellijst weinig tot geen informatie krijgt over wat de maaltijd precies inhoudt. Daarvoor moet je de website even doorakkeren, je toch wel even weten wat je precies wil gaan eten. Dat kan dus beter Paul. Maar de keuze is reuze! De bestelling zelf gaan afhalen op het aangegeven tijdstip, even een paar minuten wachten terwijl je eten netjes voor je wordt ingepakt, perfect geregeld dus door de kok. En dan thuis lekker smullen want het eten was heerlijk. Pauls is een echte aanrader, wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Ellen Habers-Geerlings
Michelle
Wederom weer heerlijk!!!! Echt een aanrader.
L vd broek
Alicia
Altijd fantastisch bij Paul!!!!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ellen Habers-Geerlings
Carin
Eten was vers, kip was zacht maar verder vonden we alles saai. Voor ons was dit niet de Surinaamse roti zoals wij die altijd in Amsterdam hebben gegeten. De gebakken banaan was droog met te dikke laag beslag.
Liza
Rv
Heerlijk gegeten
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Sabrina Neijzing
Om 17:00 uur besteld en via mail zou het rond 18:10 uur komen. Uiteindelijk om 18:55 uur maar is gebeld. En werd er gezegd ja het komt er nu aan. 20 minuutjes later was ons eten er inderdaad. Maar dit is niet de eerste keer dat we gebeld hebben of het nog zou komen. Tussen bestellen en uiteindelijk bezorgen zat dus 2 uur. Het eten was wel goed en lekker.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Sander
Diana
Heerlijk eten, goed warm! Dikke aanrader!
Petra
Ellen Habers
Udo Emmink
Gratis drinken zou er bij moeten zitten. Dat was dus niet zo. De saotosoep wordt nu echt te duur. Tien euro voor zo een bakje…. Qua smaak was het eten wel weer goed, maar de bezorging duurde veel te lang: meer dan een uur is echt niet “zo snel mogelijk”. Jammer.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
AK
Super lekker butter chicken!
Marleen
Snel geleverd, lekker als altijd! Saus bij de roti kipfilet was wel ietsje waterig tov eerdere ervaringen.
Patricia
Zoals gewoonlijk was het weer top!!!! Heerlijk gegeten. Dank je wel!!!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
M. Kniest
Patrick
Heerlijk gegeten!
Peter Schellingerhout
Dit keer de lams madras en de moksi. Weer zeer smakelijk. Een aanrader voor Indiaas of Surinaams eten.
Susanne
Wat heerlijk gegeten, genoten.
Mo
Heerlijk!
.
Te duur, elders zelfde bestelling 18 € goedkoper, dat is veel...... Daar kan ik aardig wat blikjes voor kopen....
Ellen Habers
Priscilla R.D.
Het eten was heerlijk, zoals altijd! De bezorgers zijn ook altijd vriendelijk en dat maakt het compleet! Goed eten en klantvriendelijkheid. Blijer kun je ons niet maken. Mango lassie is ook zeer aan te raden!
Talman
Niet tevreden helaas. Helemaal niet voor wat ik betaald heb voor 3 personen. De kip was taai, de kousenband was ver te zoeken. De rotiplaat smaakte naar frituur. Ik dacht na jaren weer is te bestellen bij Pauls. Dit was meteen weer de laatste keer. Erg jammer.
Annemarie
Heerlijk gegeten!
Avia Sunanda
Heerlijke roti altijd Goede service snelle levering
Jolien van der Maden
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bezorger; helemaal goed.
Post
Weer perfect
X
Verhouding prijs-kwaliteit te duur voor wat je krijgt.
a.m.p
Marrit
Altijd lekker eten, wij vinden de butter chicken van hier de beste en lekkerste. Bezorging is snel en het eten is gewoon nog warm. Top!
U.N. Known
Angela
Zoals altijd was het heel lekker en op de gewenste tijd geleverd
Richard
Eef
Heerlijk gegeten! Vriendelijke service.
Van den broek
Richard
Heerlijk gegeten, bedankt!
M. Kniest
The best food in the Netherlands.
Petra
Victoria
Eten was weer heerlijk. Dank!
Ellen Habers
Nathasja
Veel te laat! Eten was goed!!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
G.J. Kat
Bezorging was een half uur te laat en dan zou het wel prettig zijn als je daar een berichtje van kreeg. Helaas niet het geval. Het eten was heerlijk
Ellen Habers
Jillis van Zijst
Erg lekker en een vriendelijke bezorger. Wel regen maar daar kon Pauls niks aan doen.
Ellen Habers
Rebekka
Levering op tijd Lekkere roti en kipfilet.
Daan
Het eten is van redelijke kwaliteit, al was de roti afgelopen keer iets aangebrand en erg dik. Helaas moesten we voor de zoveelste keer bijna twee uur op onze bestelling wachten. Dat is dus wel iets om rekening mee te houden.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
IvtB
De Butter Chicken was weer ouderwets goed en ook weer een normale portie.
Bianca
Het was iets te vroeg bezorgd, maar heerlijk
Post
Heerlijk
L vd broek
Ellen Habers
Peter Thijssen
Was weer heerlijk
Paula
Heerlijke roti, werd mooi op tijd bezorgd en was zeer warm. Veel vulling, zalige kip en saus.
Ronald
Zeker weten altijd lekker! Oh en meestal heel snel bezorgd. Ik ben fan
Ellen
Ellen Habers
Kelly
We hadden roti besteld en het was echt super lekker! We kwamen het eten ophalen en waren wat te vroeg en toen zijn ze het snel gaan klaarmaken voor ons. Al met al een top service :)
L vd broek
De smaak was goed
Simone
Was weer goed. De plaat ook. Bezorger was iets later dan aangegeven, maar geen probleem. Excuses en een extra plaat gekregen
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ingrid
Altijd heerlijk en op tijd bezorgd. Aanrader!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Joelle
Echt heerlijk gegeten!! Helemaal top! Zeker een aanrader, volgende keer gaan wij hier zeker weer bestellen!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ellen Habers
Bert van de Belt
Altijd lekker.
Claudia
Volgende keer toch weer zelf ophalen, dan is het hagel vers uit de keuken en goed warm. De pannenkoek was nu afgekoeld in de folie. Maar desondanks het was weer vanouds lekker, gewoon heerlijk smullen
Ellen
V leenheer
Zou om 19.10 bezorgt worden werd ruim 45 minuten later. Zat geen ei bij mij roti.
Ellen
Simone
Helaas is de plaat van slechte kwaliteit. Dit ben ik niet gewend. Was nu even geleden dat ik hier besteld heb. Verder prima
Ellen
Alex Kenter
Die Paul blijft me iedere keer weer verbazen, die chicken saag is gewoon te schandalig lekker…