Avaliações de Pauls Eethuis Koog aan de Zaan

Avaliações recentes

5.0
Sandra
19 junho 2026

Was weer goed, en echt goed warm...

Ellen Habers
13 junho 2026
Taco
13 junho 2026

Hele snelle bezorging bijna een half uur eerder dan aangegeven dat is wel eens anders geweest. Eten was weer zoals het altijd is lekker !!

Klaassen
13 junho 2026
J.c Mulder
12 junho 2026

Bestelling en aflevering was perfect een hele vriendelijke jongeman kwam mijn bestelling afleveren. mag van mij heel goed beloond worden houd hem in ere.

Ellen Habers
6 junho 2026

Vers

Max
4 junho 2026
C
3 junho 2026
Nathasja
1 junho 2026

Altijd lekker en het eten is altijd goed warm!!

Willemse
30 maio 2026

Roti kipfilet. Zat heel erg weinig kipfilet in helaas. Maar verder prima. Bara was weer ouderwets lekker!

Ellen Habers-Geerlings
30 maio 2026
Monique
29 maio 2026

Top !

M. Kniest
24 maio 2026

Super

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

stenneken
18 maio 2026

Was en heerlijk en bezorging prima op tijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Willem van Dongen
17 maio 2026

Perfect op tijd en zoals altijd erg lekker eten!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Linda
15 maio 2026

Wat een aardige bezorger daar kunnen meerdere bezorgers wat van opsteken

Cencio
12 maio 2026

Altijd top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Petra
11 maio 2026

I had a lovely dinner yesterday and even enough left over for my lunch today.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ellen
9 maio 2026
Yvette
5 maio 2026

Heerlijk eten en vlotte bezorging

Theo Koot
3 maio 2026
Jolanda
26 abril 2026

Zalig! Zoals altijd!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Evert Clijnk
22 abril 2026

Het was weer heerlijk 🤤

Hisham
21 abril 2026
Van den broek
11 abril 2026
Gert
10 abril 2026

Via de website besteld. Dat gaat redelijk eenvoudig hoewel het jammer is dat je bij het volgen van de menu bestellijst weinig tot geen informatie krijgt over wat de maaltijd precies inhoudt. Daarvoor moet je de website even doorakkeren, je toch wel even weten wat je precies wil gaan eten. Dat kan dus beter Paul. Maar de keuze is reuze! De bestelling zelf gaan afhalen op het aangegeven tijdstip, even een paar minuten wachten terwijl je eten netjes voor je wordt ingepakt, perfect geregeld dus door de kok. En dan thuis lekker smullen want het eten was heerlijk. Pauls is een echte aanrader, wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Ellen Habers-Geerlings
5 abril 2026
Michelle
2 abril 2026

Wederom weer heerlijk!!!! Echt een aanrader.

L vd broek
1 abril 2026
Alicia
30 março 2026

Altijd fantastisch bij Paul!!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ellen Habers-Geerlings
29 março 2026
Carin
27 março 2026

Eten was vers, kip was zacht maar verder vonden we alles saai. Voor ons was dit niet de Surinaamse roti zoals wij die altijd in Amsterdam hebben gegeten. De gebakken banaan was droog met te dikke laag beslag.

Liza
26 março 2026
Rv
23 março 2026

Heerlijk gegeten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sabrina Neijzing
22 março 2026

Om 17:00 uur besteld en via mail zou het rond 18:10 uur komen. Uiteindelijk om 18:55 uur maar is gebeld. En werd er gezegd ja het komt er nu aan. 20 minuutjes later was ons eten er inderdaad. Maar dit is niet de eerste keer dat we gebeld hebben of het nog zou komen. Tussen bestellen en uiteindelijk bezorgen zat dus 2 uur. Het eten was wel goed en lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sander
22 março 2026
Diana
20 março 2026

Heerlijk eten, goed warm! Dikke aanrader!

Petra
16 março 2026
Ellen Habers
14 março 2026
Udo Emmink
9 março 2026

Gratis drinken zou er bij moeten zitten. Dat was dus niet zo. De saotosoep wordt nu echt te duur. Tien euro voor zo een bakje…. Qua smaak was het eten wel weer goed, maar de bezorging duurde veel te lang: meer dan een uur is echt niet “zo snel mogelijk”. Jammer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

AK
4 março 2026

Super lekker butter chicken!

Marleen
3 março 2026

Snel geleverd, lekker als altijd! Saus bij de roti kipfilet was wel ietsje waterig tov eerdere ervaringen.

Patricia
1 março 2026

Zoals gewoonlijk was het weer top!!!! Heerlijk gegeten. Dank je wel!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M. Kniest
25 fevereiro 2026
Patrick
20 fevereiro 2026

Heerlijk gegeten!

Peter Schellingerhout
19 fevereiro 2026

Dit keer de lams madras en de moksi. Weer zeer smakelijk. Een aanrader voor Indiaas of Surinaams eten.

Susanne
15 fevereiro 2026

Wat heerlijk gegeten, genoten.

Mo
14 fevereiro 2026

Heerlijk!

.
14 fevereiro 2026

Te duur, elders zelfde bestelling 18 € goedkoper, dat is veel...... Daar kan ik aardig wat blikjes voor kopen....

Ellen Habers
14 fevereiro 2026
Priscilla R.D.
6 fevereiro 2026

Het eten was heerlijk, zoals altijd! De bezorgers zijn ook altijd vriendelijk en dat maakt het compleet! Goed eten en klantvriendelijkheid. Blijer kun je ons niet maken. Mango lassie is ook zeer aan te raden!

Talman
5 fevereiro 2026

Niet tevreden helaas. Helemaal niet voor wat ik betaald heb voor 3 personen. De kip was taai, de kousenband was ver te zoeken. De rotiplaat smaakte naar frituur. Ik dacht na jaren weer is te bestellen bij Pauls. Dit was meteen weer de laatste keer. Erg jammer.

Annemarie
30 janeiro 2026

Heerlijk gegeten!

Avia Sunanda
28 janeiro 2026

Heerlijke roti altijd Goede service snelle levering

Jolien van der Maden
22 janeiro 2026

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bezorger; helemaal goed.

Post
22 janeiro 2026

Weer perfect

X
22 janeiro 2026

Verhouding prijs-kwaliteit te duur voor wat je krijgt.

a.m.p
20 janeiro 2026
Marrit
8 janeiro 2026

Altijd lekker eten, wij vinden de butter chicken van hier de beste en lekkerste. Bezorging is snel en het eten is gewoon nog warm. Top!

U.N. Known
2 janeiro 2026
Angela
1 janeiro 2026

Zoals altijd was het heel lekker en op de gewenste tijd geleverd

Richard
28 dezembro 2025
Eef
22 dezembro 2025

Heerlijk gegeten! Vriendelijke service.

Van den broek
21 dezembro 2025
Richard
18 dezembro 2025

Heerlijk gegeten, bedankt!

M. Kniest
17 dezembro 2025

The best food in the Netherlands.

Petra
15 dezembro 2025
Victoria
13 dezembro 2025

Eten was weer heerlijk. Dank!

Ellen Habers
13 dezembro 2025
Nathasja
8 dezembro 2025

Veel te laat! Eten was goed!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

G.J. Kat
7 dezembro 2025

Bezorging was een half uur te laat en dan zou het wel prettig zijn als je daar een berichtje van kreeg. Helaas niet het geval. Het eten was heerlijk

Ellen Habers
5 dezembro 2025
Jillis van Zijst
29 novembro 2025

Erg lekker en een vriendelijke bezorger. Wel regen maar daar kon Pauls niks aan doen.

Ellen Habers
29 novembro 2025
Rebekka
26 novembro 2025

Levering op tijd Lekkere roti en kipfilet.

Daan
25 novembro 2025

Het eten is van redelijke kwaliteit, al was de roti afgelopen keer iets aangebrand en erg dik. Helaas moesten we voor de zoveelste keer bijna twee uur op onze bestelling wachten. Dat is dus wel iets om rekening mee te houden.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

IvtB
24 novembro 2025

De Butter Chicken was weer ouderwets goed en ook weer een normale portie.

Bianca
24 novembro 2025

Het was iets te vroeg bezorgd, maar heerlijk

Post
23 novembro 2025

Heerlijk

L vd broek
22 novembro 2025
Ellen Habers
22 novembro 2025
Peter Thijssen
21 novembro 2025

Was weer heerlijk

Paula
18 novembro 2025

Heerlijke roti, werd mooi op tijd bezorgd en was zeer warm. Veel vulling, zalige kip en saus.

Ronald
6 novembro 2025

Zeker weten altijd lekker! Oh en meestal heel snel bezorgd. Ik ben fan

Ellen
25 outubro 2025
Ellen Habers
18 outubro 2025
Kelly
18 outubro 2025

We hadden roti besteld en het was echt super lekker! We kwamen het eten ophalen en waren wat te vroeg en toen zijn ze het snel gaan klaarmaken voor ons. Al met al een top service :)

L vd broek
17 outubro 2025

De smaak was goed

Simone
14 outubro 2025

Was weer goed. De plaat ook. Bezorger was iets later dan aangegeven, maar geen probleem. Excuses en een extra plaat gekregen

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ingrid
12 outubro 2025

Altijd heerlijk en op tijd bezorgd. Aanrader!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joelle
12 outubro 2025

Echt heerlijk gegeten!! Helemaal top! Zeker een aanrader, volgende keer gaan wij hier zeker weer bestellen!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ellen Habers
11 outubro 2025
Bert van de Belt
10 outubro 2025

Altijd lekker.

Claudia
4 outubro 2025

Volgende keer toch weer zelf ophalen, dan is het hagel vers uit de keuken en goed warm. De pannenkoek was nu afgekoeld in de folie. Maar desondanks het was weer vanouds lekker, gewoon heerlijk smullen

Ellen
4 outubro 2025
V leenheer
30 setembro 2025

Zou om 19.10 bezorgt worden werd ruim 45 minuten later. Zat geen ei bij mij roti.

Ellen
20 setembro 2025
Simone
13 setembro 2025

Helaas is de plaat van slechte kwaliteit. Dit ben ik niet gewend. Was nu even geleden dat ik hier besteld heb. Verder prima

Ellen
13 setembro 2025
Alex Kenter
9 setembro 2025

Die Paul blijft me iedere keer weer verbazen, die chicken saag is gewoon te schandalig lekker…